آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

ارسال بار به اتریش به چه روش‌هایی ممکن است؟

ارسال بار به اتریش

اتریش یکی از زیباترین کشورهای اروپایی شناخته می‌شود که به خاطر داشتن مساحت نسبتا زیاد، به شما این امکان را می‌دهد تا کالاهای مختلف را خیلی راحت به این کشور ارسال کنید. اتریش به خاطر داشتن شرایط اقتصادی مناسب و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی فوق‌العاده، طرفداران خیلی زیادی در میان مهاجران پیدا کرده است. به همین دلیل بسیاری از کسانی که می‌خواهند به این کشور بروند، باید بدانند که روش‌های ارسال بار به اتریش چگونه انجام می‌شود تا بتوانند کالای خود را خیلی راحت‌تر به این کشور برسانند.

علاوه بر مهاجرت، دلایل دیگری نیز وجود دارند که شاید شما بخواهید کالاهای خود را به کشور اتریش برسانید. به عنوان مثال، تجارت و صادرات و واردات با کشور اتریش سود بسیار زیادی برای تاجران دارد. از این رو، بسیاری از افرادی که در زمینه تجارت فعالیت می‌کنند، به دنبال روشی مقرون‌به‌صرفه برای حمل بار به اتریش هستند تا بتوانند خیلی سریع‌تر کالای خود را به این کشور برسانند. در این مقاله از ترابرنت، اطلاعات کاملی درباره این مسئله و همچنین هزینه ارسال بار به اتریش در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اتریش در کجا واقع شده است؟

پیش از این که روش‌های ارسال بار به اتریش را توضیح دهیم، بد نیست بدانید که موقعیت جغرافیایی اتریش دقیقا کجاست. همان‌طورکه در ابتدای این مقاله گفتیم، این کشور در اروپا واقع شده است و موقعیت دقیق آن، در نیم‌کره شمالی اروپای مرکزی است. دور تا دور این کشور را خشکی پوشانده است و هیچ‌گونه مرز آبی ندارد.

اتریش در کجا واقع شده است

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تقریبا 75 درصد از خاک کشور اتریش را رشته کوه‌های آلپ تشکیل می‌دهند. کشور اتریش از شرق با اسلواکی و مجارستان، از شمال با جمهوری چک و آلمان، از غرب با لیختنشتاین و سوئیس و از جنوب هم با اسلوونی و ایتالیا همسایه است. تقریبا 2637 کیلومتر مربع از خاک کشور سوئیس را مرزهای آن تشکیل می‌دهد.

نکته مهمی که درباره کشور اتریش باید بدانید، این است که در سال 2015، در لیست ثروتمندترین کشورهای جهان قرار گرفت. زیرا در آن زمان تاکنون، اتریش تولیدات داخلی فوق‌العاده‌ای داشته است و به همین دلیل هم در حال حاضر به‌عنوان یکی از صنایع بزرگ در سراسر جهان به شمار می‌رود. همچنین گفتیم که جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیاد اتریش، باعث شده که افراد خیلی زیادی برای مهاجرت، این کشور را انتخاب کنند.

اگر می‌خواهید با روش های ارسال کالا به خارج از کشور آشنا شوید، مقاله ارسال بار به خارج از کشور را مطالعه کنید.

روش ارسال بار به اتریش

گفتیم که این کشور سراسر با خشکی محصور شده است و به همین دلیل هیچ مرز آبی مشترک با کشور دیگری ندارد. در نتیجه، شما نمی‌توانید از روش دریایی، کالای مورد نظر خود را به کشور اتریش برسانید. پس روش‌های هوایی و زمینی برای شما باقی می‌مانند.

روش ارسال بار به اتریش

شما می‌توانید بر اساس شرایط بار و میزان بودجه خود، از هر یک از این روش‌ها استفاده کنید. نکته مهمی که در این زمینه باید بزنید، این است که هر یک از روش‌های هوایی و زمینی، مزایا و معایب مربوط به خود را دارند. پس سعی کنید تا حد امکان، این روش‌ها را برای ارسال بار به اتریش، با شرایط خود هماهنگ و سازگار کنید. در این بخش، این روش‌ها را به صورت مجزا توضیح می‌دهیم.

ارسال بار هوایی به اتریش

بدون شک ارسال بار هوایی به اتریش می‌تواند بهترین روش برای ارسال کالاهای مختلف به این کشور باشد. این روش سرعت بسیار زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، کالای خود را در یکی از شهرهای اتریش که مقصد شماست، تخلیه کنید.

برای ارسال هوایی کالا به کشور اتریش، شما می‌توانید از طریق دو روش فریت بار و کارگو اقدام کنید. از طریق روش فریت بار، باید خودتان همراه کالا به کشور اتریش بروید و فقط می‌توانید میزان بار محدودی را به این کشور ببرید. خیلی از افراد روش فریت بار را با نام حمل بار مسافرتی نیز می‌شناسند. به این معنا که اگر قصد سفر به کشور اتریش را داشته باشید، می‌توانید مقدار محدودی کالا را نیز با خود به این کشور ببرید. در این روش، به ازای هر کیلو بار اضافه، باید جریمه بپردازید که این هزینه می‌تواند بسیار سنگین باشد.

ارسال بار هوایی به اتریش

در مقابل روش فریت بار، می‌توانید از طریق روش کارگو نیز کالای خود را به کشور اتریش ارسال کنید. در این روش، کالای شما از طریق هواپیماهای باری به کشور اتریش می‌رسد و محدودیت چندانی در ارسال بار ندارید. با این حال، یکی از مهم‌ترین معایب هر دو روش فریت بار و کارگو در ارسال بار به اتریش از طریق روش هوایی، این است که هر دو روش‌های ذکر شده هزینه بسیار زیادی دارند، اگرچه کالای شما را با سرعت نسبتا بالایی به کشور اتریش می‌رسانند. پس اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید، روش هوایی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

اگر علاوه بر اتریش، به ارسال بار به فرانسه نیز علاقه‌مند هستید، مقاله ارسال بار به فرانسه را از دست ندهید

ارسال بار زمینی به کشور اتریش

از آنجا که دور تا دور کشور اتریش را خشکی گرفته، شما می‌توانید از طریق روش زمینی کالای خود را به این کشور برسانید. این روش مزایای خیلی بیشتری نسبت به روش هوایی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها، این است که هزینه خیلی کمتری برای ارسال بار به اتریش خواهید پرداخت.

علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق این روش، کالاهای مختلفی را به کشور اتریش برسانید. همچنین ارسال بار به اتریش از طریق روش زمینی، برای حمل خرده بار نیز کاملا مناسب است. تنها کاری که باید انجام دهید، بسته‌بندی کالا و آماده‌سازی تمام مدارک به صورت کامل است.

چرا روش زمینی؟

چرا روش زمینی ارسال بار به اتریش

اگرچه شاید خیلی از افراد فکر کنند که در این روش، خودروی باربری باید مسافت خیلی طولانی‌ای را طی کند و به همین دلیل هم خیلی طول می‌کشد تا کالا به مقصد برسد، اما باید بگوییم که این روش به برخی دلایل، می‌تواند سرعت بالایی داشته باشد. دلایل متعددی وجود دارند که خیلی از صاحبان کالا ترجیح می‌دهند که از طریق روش زمینی برای ارسال بار به اتریش اقدام کنند.

یکی از مهمترین آنها، این است که در روش هوایی، آنها باید از یک کامیون مجزا برای ارسال بار از آدرس مبدا تا فرودگاه امام استفاده کنند و هزینه آن را به صورت مجزا بپردازند. سپس بعد از این که کالا به فرودگاه یکی از شهرهای کشور اتریش رسید، باید هزینه دیگری برای کرایه یک خودروی دیگر بپردازند تا کالا را از فرودگاه به آدرس گیرنده بفرستند. این امر می‌تواند موجب افزایش هزینه‌ها شود.

علاوه بر این، ممکن است شما بخواهید کالای خود را به یکی دیگر از شهرهای اتریش بفرستید که شاید هواپیمای مستقیمی از ایران تا آن شهر وجود نداشته باشد. در این شرایط، طبیعتا هزینه و زمان بیشتری نیاز خواهید داشت تا کالا از فرودگاه اتریش به آن شهر برسد. این در حالی است که در روش زمینی، می‌توانید از راننده بخواهید که کالای شما را از آدرس مبدا بارگیری کرده و دقیقا در آدرس گیرنده هم پیاده کند.

قصد ارسال بار به ایتالیا را دارید؟ توصیه می‌کنیم مقاله حمل بار به ایتالیا را مطالعه فرمایید.

ارسال اسباب منزل به اتریش

از آنجا که خیلی از افراد ترجیح می‌دهند برای مهاجرت به کشورهای اروپایی، به اتریش بروند، ممکن است برای آنها سوال پیش بیاید که برای خرید و یا ارسال اسباب و اثاثیه منزل خود به این کشور، باید چه کاری انجام دهند؟

ارسال اسباب منزل به اتریش

برخی از افراد تصمیم می‌گیرند که تمام وسایل منزل خود را در کشور ایران فروخته و با پول آن، در اتریش لوازم جدیدی بخرند. اگرچه این روش می‌تواند بسیار وسوسه برانگیز باشد، اما باید به شما هشدار دهیم که به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید. دلیل آن هم پایین بودن ارزش ریال و بالا بودن ارزش یورو است. به این معنی که شما به هیچ عنوان با پولی که از فروش لوازم منزل خود در کشور ایران به دست می‌آورید، نمی‌توانید تمام وسایلی که در اتریش لازم دارید را بخرید.

در این شرایط، باید چه کاری انجام دهید؟ بهترین روشی که می‌توانید تا حد خیلی زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، این است که اسباب و اثاثیه منزل خود را از کشور ایران به اتریش ببرید. به منظور انجام این کار، روش زمینی می‌تواند یک گزینه کاملا مناسب و مقرون‌به‌صرفه باشد. فقط باید لوازم منزل خود را کاملا دقیق و محکم بسته‌بندی کنید تا مطمئن شوید که در طول مسیر، ضربه‌ای به آن وارد نمی‌شود. برای بسته‌بندی این لوازم، پیشنهاد می‌کنیم که حتما از پلاستیک‌های حباب‌دار و کارتن‌های محکم و ضخیم استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی ترابرنت: نحوه ارسال بار به هلند

حمل خرده بار به اتریش

فرض کنید که یکی از دوستان یا آشنایان شما در کشور اتریش زندگی می‌کند و می‌خواهید چند قلم کالا برای او ارسال کنید. در این شرایط، استفاده از اداره پست می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. با این‌ حال، باید بدانید که ارسال پستی کالا به کشورهای خارجی هزینه خیلی زیادی دارد. علاوه بر این که شاید شرایط بار شما به‌گونه‌ای باشد که اداره پست ارسال آن را قبول نکند.

حمل خرده بار به اتریش

بهترین روشی که از طریق آن می‌توانید خرده بار را به کشور اتریش برسانید، از طریق روش زمینی است. با این روش، شما می‌توانید از کامیون‌های کوچک‌تر برای ارسال بار به اتریش استفاده کنید و مطمئن باشید که در مقابل اداره پست و حتی روش هوایی، هزینه خیلی کمتری خواهد داشت.

تنها نکته‌ای که برای ارسال خرده بار به اتریش باید مد نظر قرار دهید، این است که باید کامیون یا خودروی باربری را بر اساس شرایط کالای خود انتخاب کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید لوازم منزل به کشور اتریش بفرستید، بهتر است از خاورهای مسقف کمک بگیرید. این در حالی است که برای ارسال مواد غذایی فاسد شدنی، استفاده از کامیون‌های مسقف و یخچال‌دار، بهترین گزینه است.

همه چیز درباره نحوه فرستادن بار را در مقاله ارسال بار به مجارستان مشاهده کنید.

هزینه ارسال بار به اتریش

یکی از مهمترین فاکتورهایی که خیلی از صاحبان کالا درباره آن سوال می‌پرسند، هزینه ارسال بار به اتریش است. این هزینه بسته به نوع بار و فاصله بین مبدا تا مقصد، می‌تواند کاملا متفاوت باشد. از این رو، نمی‌توانیم یک هزینه ثابت برای ارسال بار به اتریش در نظر بگیریم. در این بخش، هر یک از روش‌های موثر بر قیمت حمل بار اتریش را به صورت مختصر نام می‌بریم.

  • روش ارسال کالا: اگر شما بخواهید کالای خود را از طریق روش زمینی به کشور اتریش بفرستید، هزینه های شما خیلی کمتر می‌شود تا زمانی که بخواهید از طریق روش هوایی اقدام کنید.
  • نوع کالا: در صورتی که بخواهید کالاهای فاسد شدنی به کشور اتریش ارسال کنید، باید از کامیون‌های یخچال‌دار کمک بگیرید که این امر، موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود.
هزینه ارسال بار به اتریش
  • وزن و حجم بار: زمانی که شما بخواهید کالاهای حجیم و سنگینی را به کشور اتریش بفرستید، باید هزینه بیشتری بپردازید تا زمانی که کالای شما وزن و حجم کمی دارد.
  • ارزش کالا: ممکن است برخی از افراد بخواهند کالاهای ارزشمندی را به کشور اتریش بفرستند. در این شرایط، آنها باید از خودروهایی استفاده کنند که تجهیزات کافی برای محافظت از این اقلام ارزشمند را دارند. در نتیجه، هزینه آنها برای ارسال بار به اتریش بیشتر خواهد شد.
  • فاصله بین مبدا تا شهر مقصد در اتریش: خیلی مهم است که شما بخواهید کالای خود را از کدام یک از شهرهای ایران به کدام یک از شهرهای اتریش ارسال کنید. هر چه این مسافت بیشتر شود، هزینه شما نیز افزایش می‌یابد.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، ما اطلاعات کاملی درباره روش‌های ارسال بار به اتریش در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. همان‌طورکه گفتیم، نمی‌توانید از طریق روش دریایی برای ارسال کالا به این کشور اقدام کنید و بهترین روش‌ها برای شما، روش‌های زمینی و هوایی هستند.

شما می‌توانید بر اساس شرایط کالا، میزان بودجه خود و حتی شرایط آب و هوایی، تصمیم بگیرید که کدام یک از این روش‌ها برای ارسال کالای شما به کشور اتریش مناسب‌تر است. فراموش نکنید که بسته‌بندی، مهم‌ترین فاکتور برای ارسال بارهای بین‌المللی است. پس حتما کالای خود را خیلی محکم و دقیق بسته‌بندی کنید. اگر هر سوال دیگری درباره حمل بار به اتریش دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید. کارشناسان ما به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.