آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری جنت آباد غرب تهران ؛ معرفی بهترین باربری منطقه

باربری جنت آباد غرب تهران ؛ معرفی بهترین باربری منطقه

منطقه غرب تهران؛ جنت آباد یکی از خوش آب‌و‌هوا‌ترین مناطق تهران شناخته می‌شود که افراد خیلی زیادی در آن‌جا زندگی می‌کنند. از سوی دیگر، ممکن است شهروندان در این ناحیه از تهران بخواهند بارهای مختلفی را به مناطق دیگر این استان و یا استان‌های دیگر ارسال کنند. در این شرایط، به یک باربری معتبر نیاز خواهند داشت. به نظر شما بهترین باربری جنت آباد کدام است؟ از آن‌جا که باربری‌های خیلی زیادی در این منطقه وجود دارند، شاید انتخاب یک باربری قابل اعتماد برای خیلی از صاحبان کالا سخت و چالش‌برانگیز باشد.

در منطقه جنت آباد تهران، ترافیک خیلی کمتری وجود دارد و به همین دلیل هم باربری‌ها می‌توانند کالای شما را با سرعت بالاتری به مقصد برسانند. علاوه بر این موارد، گفتیم که منطقه جنت آباد آب و هوای سالم‌تری نسبت به مناطق دیگر تهران دارد. ازاین‌رو، خیلی از افراد تمایل دارند که برای خرید و اجاره خانه، به این منطقه بروند. بسیاری از این افراد ترجیح می‌دهند برای اسباب کشی، از باربری‌های غرب تهران جنت آباد کمک بگیرند.

جنت آباد تهران کجاست؟ 

جنت آباد یکی از محله‌های غرب تهران شناخته می‌شود که در منطقه شهرداری 5 واقع شده است. این منطقه از شمال به بلوار سیمون بلیوار و حصارک، از سمت شرق به محله‌های پونک و چهار دیواری و همچنین بزرگراه اشرفی اصفهانی، از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی و در نهایت، از غرب به محله شهران می‌رسد. چهارراه منطقه جنت آباد، از سمت شمال و جنوب به ترتیب بزرگراه آبشناسان و بزرگراه همت، خیابان چهارباغ و خیابان 35 متری لاله هستند.

جنت آباد تهران کجاست؟ 

برخی از بزرگ‌ترین خیابان‌های  جنت آباد، خیابان‌های 20 متری و 35 متری گوستان شناخته می‌شوند. به طور کلی، این منطقه از تهران به سه قسمت تقسیم می‌شود که بخش اول، از بلوار آیت الله کاشانی تا بزرگراه همت امتداد دارد که به این بخش، جنت آباد جنوبی می‌گویند. جنت آباد مرکزی، از بزرگراه همت تا بزرگراه آبشناسان را شامل می‌شود و در نهایت، از بزرگراه آبشناسان تا بلوار سیمون بلیوار، با نام جنت آباد شمالی شهرت دارد.

خودروی مناسب برای باربری جنت آباد غرب تهران

یکی از مهم‌ترین مسائلی که تاثیر زیادی در انتخاب یک خودروی مناسب برای حمل بار در منطقه غرب تهران جنت آباد دارد، این است که شما قصد حمل چه نوع باری را دارید؟

خودروی مناسب برای باربری جنت آباد غرب تهران

علاوه بر این، فاکتورهای دیگری مانند مسافت طی شده، زمان حمل بار و شرایط آب‌و‌هوایی نیز در این امر دخیل هستند. مهم‌ترین خودروهایی که شما می‌توانید برای حمل بار در منطقه غرب تهران و جنت آباد از آن‌ها استفاده کنید، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • وانت و نیسان
  • خاور
  • تک
  • جفت
  • تریلی

مقاله پیشنهادی: باربری غرب تهران

انتخاب هر یک از خودرو‌های بالا، بیشتر از همه به وزن و حجم بار شما بستگی دارد. از سوی دیگر، شاید خیلی سخت باشد که بتوانید در باربری غرب تهران جنت آباد تمام این خودروها را پیدا کنید. زیرا ممکن است که شما روزی بخواهید از یک باربری برای حمل اسباب اثاثیه منزل کمک بگیرید و در روز دیگر، مواد غذایی به شهر دیگر بفرستید. در هر شرایطی، باید از یک باربری استفاده کنید که خودروهای متنوعی داشته باشد و بتواند نیازهای شما را از این نظر برطرف کند.

خدمات باربری در جنت آباد تهران شامل چیست؟

خدمات باربری جنت آباد در تهران بسته به نوع شرکت انتخابی شما می‌تواند متفاوت باشد. علاوه بر این، ممکن است خدمات برخی از باربری‌ها و برخی دیگر متفاوت باشد. بیشتر باربری‌های منطقه جنت آباد خدمات زیر را ارائه می‌دهند.

خدمات باربری در جنت آباد تهران شامل چیست؟
  • برآورد هزینه‌ها برای ارسال بار به صورت آنلاین
  • فرستادن خودروی باری به مبدا مورد نظر
  • در صورت لزوم، بسته‌بندی کالا
  • حمل کالا توسط رانندگان مجرب و حرفه‌ای
  • رعایت تمام اصول ایمنی موقع بارگیری، حمل بار و تخلیه
  • در صورت لزوم، ارائه نیروی کار برای بارگیری
  • ارسال کالا به مقصد به صورت صحیح و سالم و بدون مشکل
  • دریافت کرایه حمل بار  به شکل‌های حضوری آنلاین 

باربری جنت آباد غرب تهران با ترابرنت

سامانه ترابرنت، یکی از بهترین و پرطرفدارترین سامانه‌های آنلاینی است که به شما کمک می‌کند بدون هیچ‌گونه نگرانی، انواع خودروهای باربر را پیدا کنید. از این رو، هیچ تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید از باربری جنت آباد تهران برای چه نوع کالایی استفاده کنید. زیرا در هر شرایطی، ترابرنت به شما کمک می‌کند تا بتوانید خودروی متناسب با بار خود را پیدا کنید.

باربری جنت آباد غرب تهران با ترابرنت

اگر می‌خواهید کالای خود را از منطقه غرب تهران و جنت آباد به منطقه دیگری از تهران و یا استان‌های دیگر ارسال کنید، فقط کافی است که برنامه ترابرنت را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و با اینترنت روشن، وارد اپلیکیشن و یا وب‌سایت این برنامه شوید. در قدم بعدی، گزینه اعلام بار را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید. در آخر هم می‌توانید بسته به نوع بار خود، خودروی متناسب با حمل آن را انتخاب کرده و روی گزینه اعلام بار ضربه بزنید.

تنوع خودرو در باربری جنت آباد ترابرنت

تنوع خودرو در باربری جنت آباد ترابرنت

پیش از این نیز گفتیم که شما برای اعلام بار، خودتان باید خودروی متناسب با بار خود را انتخاب کنید. در اولین صفحه ترابرنت برای اعلام بار، می‌توانید گزینه بارگیر را بزنید تا خودروهای متنوع موجود در این سامانه را به ‌راحتی مشاهده کنید.

همان‌طورکه مشاهده می‌کنید، خودروهای متنوعی در این سامانه وجود دارند که اگر روی هریک از آن‌ها ضربه بزنید، می‌بینید که هر یک از آن‌ها به صورت مسقف، روباز و یا کمپرسی موجود هستند که باز هم شما می‌توانید بر اساس شرایط آب و هوایی و یا مسافت طی شده، یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید مواد غذایی فاسد شدنی را در این منطقه جابجا کنید، باز هم ترابرنت به کمک شما می‌آید. برخی از مهم‌ترین بارگیر‌های موجود در این سامانه مانند نیسان، خاور و تریلی به صورت یخچالی در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید مطمئن باشید که در طول مسیر، مواد غذایی شما فاسد نخواهند شد.

هزینه باربری غرب تهران جنت آباد

خیلی از افرادی که به دنبال باربری جنت آباد هستند، به هزینه حمل بار در این منطقه اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. اگر شما هم می‌خواهید قبل از حمل بار به مقصد مورد نظرتان از قیمت تقریبی حمل آن آگاه شوید، می‌توانید از وب‌سایت آنلاین ترابرنت کمک بگیرید.

هزینه باربری غرب تهران جنت آباد

بدین منظور، فقط کافی است که اینترنت گوشی خود را روشن کرده و وارد وب‌سایت ترابرنت شوید. سپس روی گزینه استعلام کرایه حمل ضربه بزنید و بعد از درج مشخصات مورد نیاز، می‌توانید قیمت تقریبی حمل بار خود را مشاهده نمایید.

سخن نهایی

همان‌طور که تاکنون متوجه شدید، انتخاب باربری جنت آباد به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، حجم و وزن بار است. یکی از بهترین سامانه‌هایی که شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز خودرو‌های متنوعی در آن پیدا کنید، سامانه آنلاین ترابرنت است. فرقی ندارد که شما بخواهید چه نوع باری را در چه منطقه‌ای از تهران جابجا کنید؛ ترابرنت همیشه و همه جا در اختیار شماست. اگر تاکنون تجربه استفاده از ترابرنت برای حمل بار در مناطق مختلف تهران را داشته‌اید، می‌توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.