آنچه در این مقاله می‌خوانید

چگونه بار پیدا کنیم؟ راحت‌ترین روش پیدا کردن بار با ترابرنت

چگونه بار پیدا کنیم؟ راحت‌ترین روش پیدا کردن بار با ترابرنت

یکی از مهمترین چالش‌های بسیاری از صاحبان خودروهای باری و کامیون‌ها، پیدا کردن بار است. ممکن است خیلی از افراد فکر کنند که باید برای پیدا کردن بار، به خیابان بروند و یا آگهی درج کنند تا بتوانند بارهایی پیدا کنند و کسب درآمد داشته باشند. این در حالی است که روش‌های دیگری نیز برای پیدا کردن بار وجود دارند. در این مطلب برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که بر اساس نوع خودروی باری، باید چگونه بار پیدا کنیم ؟

به طور کلی، روش‌های مختلفی برای پیدا کردن بار برای کامیون‌ها و وانت‌ها وجود دارند که افراد می‌توانند بر اساس شرایط خود، یکی از آنها را انتخاب کنند. در این قسمت، ما روش‌های سنتی و مدرن برای پیدا کردن بار را به شما معرفی می‌کنیم و توضیح خواهیم داد که اتاق کدام یک از آنها مناسب‌تر هستند.

روش‌های سنتی پیدا کردن بار

در گذشته مردم از روش سنتی برای پیدا کردن بار استفاده می‌کردند. این روش محدودیت‌های زیادی داشت و رانندگان باید به صورت حضوری با صاحب کالا ارتباط برقرار می‌کردند. در ادامه، برخی از این روش‌های سنتی برای دریافت بار را به شما معرفی می‌کنیم.

1. مراجعه به شرکت‌های باربری

شرکت‌های باربری خودروهای متنوعی در اختیار صاحبان کالا قرار می‌دهند. از این رو، رانندگان انواع خودروهای باری می‌توانند به شرکت‌های باربری مراجعه کرده و بعد از بستن قرارداد، منتظر باشند تا یک مشتری برای خودروی آنها درخواست بدهد و آنها بتوانند بار مشتری را به مقصد برسانند. البته در این روش بخشی از کرایه راننده برای شرکت باربری در نظر گرفته می‌شود.

مراجعه به شرکت‌های باربری

2. پیدا کردن بار در پایانه‌های باربری

یافتن بار در پایانه‌های باربری نیز یکی دیگر از روش‌های سنتی برای دریافت بار است که چالش‌های بسیار زیادی دارد. در این روش راننده باید به صورت مداوم تمام پایانه‌های باربری را بررسی کند و منتظر بماند تا شخصی پیدا شود که می‌خواهد کالای خود را به آدرس مشخصی بفرستد. با این حال، اگر برای شما سوال است که چگونه بار پیدا کنیم و با صاحب کالا ارتباط برقرار کنیم، باید بگوییم که مراجعه به پایانه‌های باربری گزینه چندان مناسبی نیست.

برای آگاهی از مفهوم باربری و تفاوت آن با اتوبار می توانید مقاله باربری چیست را مطالعه کنید.

3. درج آگهی در روزنامه‌ها و سایت‌های نیازمندی

یکی دیگر از روش‌ها برای دریافت بار و حمل آن به مقصد، درج آگهی در سایت‌ها و روزنامه‌های نیازمندی است. علاوه بر روزنامه در قسمت نیازمندی، وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که شما می‌توانید به صورت اینترنتی، نیازمندی‌ها را در آنجا پیدا کنید. در این قسمت، شما می‌توانید برای صاحبان کالا توضیح دهید که چه مشخصاتی دارید و چطور می‌توانید کالای مورد نظر آنها را به مقصد برسانید.

صاحبان کالا بعد از این که آگهی شما را مشاهده کردند، تصمیم می‌گیرند که آیا با شما تماس بگیرند یا خیر. با این حال، یکی از مهمترین چالش‌های این روش این است که شاید تعداد افراد خیلی کمی آگهی شما را ببینند و به احتمال خیلی کمتر با شما تماس بگیرند.

برای آگاهی از شرایط ارسال بار به بندرعباس با نیسان می توانید مقاله باربری نیسان بندرعباس را مطالعه کنید.

روش‌ های آنلاین پیدا کردن بار

در مقابل روش‌های سنتی، شیوه‌های مدرن و آنلاینی برای پیدا کردن بار وجود دارند که مزایای خیلی بیشتری دارند. با استفاده از این روش‌ها، به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور در مکان خاصی و پرداخت هزینه، خیلی راحت بارهای مختلف را دریافت کرده و به مقصد مورد نظر ارسال کنید.

روش‌ های آنلاین پیدا کردن بار

ازآنجاکه در حال حاضر همه مشاغل به سمت اینترنتی شدن رفته‌اند، رانندگان خودروهای باری و کامیون‌ها نیز باید از همین شیوه‌ها برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنند. اکنون اغلب مردم ترجیح می‌دهند با استفاده از روش‌های آنلاین کارهای خود را انجام دهند.

از این رو، اگر شما هم از همین روش‌ها استفاده کنید، صاحبان کالا را راحت‌تر پیدا کرده و میزان درآمد شما به بالاترین حد ممکن خواهد رسید. پس اگر می‌پرسید که چگونه بار پیدا کنیم و می‌خواهید این روش‌ها را بشناسید، تا پایان همراه ما باشید تا برخی از بهترین روش‌های آنلاین برای پیدا کردن بار را مشاهده نمایید.

مقاله پیشنهادی: باربری شرق تهران پیروزی

✔ استفاده از باربری‌های آنلاین

در قسمت ابتدایی این مقاله نیز گفتیم که شما می‌توانید با مراجعه به باربری، بار متناسب با خودروی خود را پیدا کرده و به مقصد ارسال کنید. با این حال، روش ساده‌تر همین شیوه، استفاده کردن از باربری‌ آنلاین است. خیلی از باربری‌ها به صورت آنلاین از طریق وبسایت و یا حتی شماره تلفن فعالیت می‌کنند و رانندگان خودروهای باری می‌توانند با تماس گرفتن با این شرکت‌ها، بار مورد نظر خود را دریافت کنند.

استفاده از باربری‌های آنلاین

یکی از مهمترین چالش‌های بسیاری از رانندگان موقع استفاده از باربری‌های آنلاین، این است که خیلی سخت می‌توانند به این باربری‌ها اعتماد کنند. در ادامه، متوجه می‌شوید که چطور می‌توانید از یک باربری قابل اعتماد به صورت آنلاین استفاده کنید.

✔ پیدا کردن بار با ترابرنت

در میان روش‌های آنلاین مختلف به منظور پیدا کردن بار، استفاده از ترابرنت بهترین و راحت‌ترین ایده برای شما است. به منظور دریافت اعلام بارهای منطقه جغرافیایی خود و متناسب با خودروی باری شما، تنها باید اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را روی گوشی خود نصب کنید.

پیدا کردن بار با ترابرنت

این اپلیکیشن هیچ فرایند پیچیده‌ای ندارد و می‌توانید به‌راحتی اعلام بارهای مختلف را پیدا کنید. یکی از وجوه تمایز بین ترابرنت و سایر روش‌ها، این است که رانندگان می‌توانند با صاحب کالا در ارتباط باشند.

فرقی ندارد که شما نیسان داشته باشید و یا کامیون های سنگین تر؛ در هر شرایطی، ترابرنت به شما کمک می کند که باری متناسب با خودرو و مسیر خود پیدا کنید. فقط کافی است که بعد از دانلود اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان و وارد کردن شماره، منتظر اعلام بار باشید.

این اپلیکیشن به این صورت است که وقتی صاحبان کالا اطلاعات مربوط به بار، مبدا و مقصد خود را وارد می کنند و گزینه اعلام بار را می زنند، برای شما نمایش داده می شود و می توانید بر اساس شرایط خود، آن اعلام بار را قبول کرده و با صاحب کالا تماس بگیرید. پس با توجه به این مسئله، می توان گفت که ترابرنت کمک زیادی به رانندگان برای پیدا کردن بار کرده است.

برای آشنایی بیشتر با ماشین های تخصصی باربری می توانید مقاله انواع ماشین باربری را مطالعه کنید.

نحوه استفاده از ترابرنت برای پیدا کردن بار

برای استفاده از اپلیکیشن ترابرنت به صورت معمولی، نیازی به احراز هویت ندارید و می‌توانید بدون گذراندن این فرایندها، اعلام بارهای مختلف را پیدا کنید. این در حالی است که اگر گزینه‌های احراز هویت را بگذرانید، اعلام بارهای بیشتری برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید.

نحوه استفاده از ترابرنت برای پیدا کردن بار

 برای استفاده از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان، آنها در ابتدا باید شماره تلفن خود را وارد کرده و بعد از تایپ کردن کد ارسال شده برای شماره تلفن، صفحه‌ای برای آنها باز می‌شود. در این صفحه، باید اطلاعاتی مانند نوع بارگیر، ویژگی خودرو، پلاک ماشین و شماره کارت هوشمند ناوگان را وارد نمایند. در صورت تایید این گزینه‌ها، اعلام بارها برای آنها نمایش داده می‌شوند.

ترابرنت اپلیکیشن دیگری برای صاحبان کالا در نظر گرفته است و آنها می‌توانند در همین اپلیکیشن به صورت آنلاین اعلام بار خود را ثبت کنند. بعد از این که صاحبان کالا اعلام بار مورد نظر خود را وارد کردند، اطلاعات بار، مبدا و مقصد برای رانندگان همان حوزه و همان خودروی باری نمایش داده می‌شون و راننده می‌تواند بر اساس شرایط، آن را قبول و یا رد کند. در صورت تایید اعلام بار، راننده و صاحب کالا به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و می‌توانند فرایند حمل کالا را سریع‌تر انجام دهند.

سخن پایانی

همان طور که در این مقاله متوجه شدید، دریافت اعلام بار از طریق اپلیکیشن‌های آنلاین و به خصوص ترابرنت، فوق العاده راحت است و رانندگان می‌توانند بدون اتلاف وقت و انرژی، تنها اپلیکیشن ترابرنت را نصب کرده و درآمد بیشتری به دست بیاورند. پس برای رسیدن به جواب سوال چگونه بار پیدا کنیم ، پیشنهاد ما استفاده از سامانه ترابرنت است. این اپلیکیشن هم برای رانندگان وانت و نیسان و هم سایر خودروهای باری سنگین مناسب است.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.