آنچه در این مقاله می‌خوانید

آموزش بستن چادر نیسان کاربردی و آسان

آموزش بستن چادر نیسان.

آموزش بستن چادر نیسان به منظور جلوگیری از سقوط و یا آسیب بار، از اهمیت زیادی برخوردار است. نیسان هم مانند همه کامیون های باربری، کالاهای مختلف را در مسیر های متعددی حمل می کند و اگر به خوبی آن را نبسته باشید، ممکن است در طول مسیر مشکلات زیادی برای بار به وجود بیاید. به همین دلیل هم برای جلوگیری از بروز مشکلات این چنینی و محافظت از بار نیسان، بهتر است آموزش بستن چادر نیسان را به خوبی یاد بگیرید. در این مقاله از ترابرنت، می توانید نحوه بستن چادر نیسان را به طور کامل یاد بگیرید و و از این نکات برای بارگیری خودروی خود استفاده کنید.

چادر بستن نیسان چه اهمیتی دارد؟

آیا تاکنون برای شما هم پیش آمده که بعد از بارگیری نیسان و رسیدن آن به مقصد، متوجه شوید که بخشی از بار شما از خودرو به بیرون پرتاب شده است؟ استفاده نکردن از چادر موقع بارگیری می تواند باعث بروز این گونه مشکلات شود. حتی اگر در طول مسیر باران ببارد، احتمال این که به کالای شما آسیب برسد، تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. به همین دلیل هم بهتر است در چنین شرایطی، روش بستن چادر نیسان را به خوبی یاد بگیرید تا هیچ مشکلی برای بار شما در طول مسیر پیش نیاید.

چادر بستن نیسان چه اهمیتی دارد؟

برای آشنایی بیشتر با ابعاد اتاق در نیسان می توانید مقاله ابعاد اتاق نیسان را مطالعه کنید.

استفاده از چادر ترانزیتی برای بستن نیسان

اگرچه پارچه های مختلفی برای دوختن چادر برای نیسان وجود دارند، اما چادر برزنتی یکی از بهترین و مستحکم ترین پارچه ها شناخته می شود که مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد. به همین دلیل هم بهتر است برای چادر بستن نیسان خود، از چادرهای برزنتی استفاده کنید.

قبل از این که آموزش بستن چادر نیسان را برای شما توضیح دهیم، خوب است کمی با چادر برزنتی آشنا شوید. این چادر به خاطر داشتن جنس بسیار مرغوب و کیفیت بالا، دوام بالایی دارد و از هرگونه باری در طول مسیر های طولانی محافظت می کند. چادرهای برزنتی از مواد پلیمری، الیاف طبیعی و پنبه تولید می شوند. از سوی دیگر، برای افزایش مقاومت آن در برابر رطوبت و آب، در بخش رویه این چادر از روکش پلی استر استفاده می شود.

استفاده از چادر ترانزیتی برای بستن نیسان

نکته جالب توجه درباره چادرهای ترانزیتی نیسان این است که این محصولات علاوه بر این که مقاومت خیلی خوبی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند، می توانند از بار شما در برابر اشعه خورشید نیز محافظت کنند. حتی اگر باد خیلی شدیدی هم بوزد، این چادر به هیچ عنوان دچار کشش نخواهد شد. البته همه این موارد تا زمانی صدق می کنند که شما طرز بستن چادر نیسان را به خوبی بلد باشید.

برای کسب اطلاعات در مورد لاستیک مناسب برای ماشین نیسان می توانید مقاله بهترین لاستیک برای نیسان را مطالعه کنید.

روش بستن چادر نیسان چگونه است؟

بعد از این که بار خود را درون نیسان قرار دادید، وقت آن می رسد که چادر برزنتی را روی آن بکشید. برای انجام این کار، اطمینان حاصل کنید که هر یک از بخش های چادر دقیقا در محل درست نیسان قرار گرفته اند. بعد از انداختن چادر روی بار، به یک طناب محکم نیاز دارید که آن را درون حلقه های کنار چادر قرار دهید.

این طناب را درون این حلقه ها بگذارید و از روی بار رد کنید تا به حلقه چادر در طرف دیگر خودرو برسد. سپس طناب را مجددا از حلقه طرف دیگر نیسان نیز خارج کرده و به طرف دیگر بیاندازید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا به انتهای خودرو برسید و تمام بخش بار خود را بسته باشید. اگر چادر شما حلقه ندارد، می توانید این طناب را پشت میله نیسان بیندازید و محکم کنید.

روش بستن چادر نیسان.

برای آشنایی با نحوه اعلام بار برای نیسان می توانید مقاله اعلام بار نیسان را مطالعه کنید.

نکته بسیار مهمی که درباره آموزش بستن چادر نیسان باید در نظر بگیرید، این است که بخش پشتی چادر را باید تا حد امکان به سمت پایین بکشید. مهم ترین دلیل این مسئله هم این است که اگر چادر نیسان شما شل باشد، در طول مسیر در اثر اصطحکاک با هوا و باد، ممکن است باز شود و یا حتی از سرعت شما بکاهد. برای انجام این کار، بخش اضافی چادر که در پشت نیسان قرار دارد را تا کرده و با استفاده از طناب، به سپر نیسان گره بزنید.

بعد از این که تمام این کارها را انجام دادید، مطمئن شوید که طناب روی چادر نیسان را خیلی محکم گره زده باشید. در نهایت، به خوبی طناب و چادر را چک کنید و مطمئن شوید که نحوه بستن چادر نیسان را به درستی انجام داده اید. بعد از انجام این مراحل و رسیدن به مقصد، به آرامی طناب را باز کنید.

سخن نهایی

ما در این مقاله ترابرنت، اطلاعات کاملی درباره آموزش بستن چادر نیسان در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که متوجه شدید، اطلاع از طریقه بستن چادر نیسان می تواند تاثیر بسیار زیادی در امنیت بار شما در طول مسیر داشته باشد. به همین دلیل هم به هیچ عنوان این مسئله را پشت گوش نیندازید و هرچه سریع تر، بهترین روش بستن چادر نیسان را یاد بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.