آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری و حمل بار از یزد به تهران با قیمت منصفانه

با نحوه حمل بار از یزد به تهران آشنا شوید

حمل بار از یزد به تهران از چه طریقی باید صورت بگیرد؟ هزینه حمل بار از یزد به تهران چقدر برآورد می‌شود؟ یزد، از شهرهای بزرگ واقع در مرکز ایران است که به دلیل منابع و کارخانه‌های زیادی که درون خود جا داده است، نیاز زیادی به خودرو حمل کننده بار دارد. وجود معادن زیاد سنگ‌آهن، زغال‌سنگ سرب، روی و… و همچنین تولیدات انبوه فولاد، محصولات نساجی و … باعث شده تا این شهر برای ارسال این محصولات به سایر نقاط کشور، دائماً به خودرو حمل کننده بار نیاز داشته باشد.

 در واقع، راننده کامیونی که در شهر یزد مشغول به کار باشد، به هیچ وجه بدون کار نمی‌ماند. اما موضوع مهم این است که این است که صاحبان بار، چگونه باید بهترین راه برای به‌کارگیری خودرو باربر را پیدا کنند؟ یا برعکس، رانندگان خودرو حمل کننده، چگونه می‌توانند از اعلام بارهایی که در شهر یزد صورت می‌گیرد مطلع شده و برای دریافت آن‌ها اقدام کند؟

در این مقاله، قصد داریم راجع به پتانسیل باری شهر یزد، هزینه حمل بار از یزد به تهران و همچنین بهترین راه برای ثبت و دریافت اعلام بار یزد توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی شهر یزد

استان یزد، چهارمین استان توسعه یافته از نظر صنعت، سومین استان تولید کننده فولاد و همچنین دومین استان تولید کننده محصولات نساجی در کشور است. 545 معدن که 5 تا از آنها در معیارهای بزرگ ملی هستند، و باقی که در حد معادن کوچک و متوسط هستند، در این شهر قرار دارد. از ميان معدن‌های ملي مي‌توان به سنگ‌آهن چادرملو اردكان، زغال‌سنگ بافق، سرب و روي مهدی‌آباد مهريز، اورانيوم و … اشاره داشت.
در حال حاضر بيش از 800 نوع كالا در کارخانه‌های استان يزد به توليد مي‌رسند و همچنین پیش‌بینی می‌شود در آينده‌ای نه‌چندان دور، این شهر از لحاظ توليد سنگ‌آهن، خاك صنعتي و باريت رتبه نخست را از آن خود کند.

معرفی شهر یزد

مطالعه همین پاراگراف، به ما نشان می‌دهد که با شهری از تولیدات انبوه کوچک و بزرگ سروکار داریم. طبیعتاً میزان زیادی از این تولیدات، به شهرهایی مثل تهران، اصفهان، شیراز و … ارسال می‌شوند. اما بیشترین میزان ارسال کالا از یزد به تهران صورت می‌گیرد. پس طبیعتاً نیاز خودرو حمل کننده، در حمل بار به تهران در این شهر بسیار زیاد است.
حال برخی از معادن ممکن است بار زیادی داشته و برای حمل آن، به تریلی یا انواع کامیون تک محور یا جفت محور نیاز داشته باشند، برخی از معادن هم به بزرگی معادن دیگر نبوده و می‌توان محصولات آن‌ها را با نیسان یا خاور روباز به مقصد موردنظر ارسال کرد.

اسباب کشی از یزد به تهران

طبیعی است که افراد در شهر بزرگی مثل یزد، در کنار نیاز به خودرو برای حمل مصالح، برای حمل اسباب منزل به تهران نیز به خودرو حمل کننده نیاز پیدا کنند. همچنین میزان اسباب کشی درون شهری در شهر یزد، همانند تمامی شهرهای دیگر ایران زیاد است. از همین رو، صاحبان بار، می‌توانند برای اسباب کشی، از طریق راه‌های مختلف برای پیدا کردن خودرو مناسب اقدام کنند.

 راه‌هایی که در این زمینه پیشنهاد می شود، راه هایی است مثل اعلام بار در کانال‌های تلگرام، درخواست ماشین از شرکت‌هایی که در زمینه حمل و نقل کالا فعالیت می‌کنند و استفاده از سایت یا اپلیکیشن‌هایی که در زمینه ایجاد ارتباط مستقیم میان راننده خودرو حمل کننده و صاحبان بار فعالیت می‌کنند صاحبان بار می‌توانند با توجه به نوع اسبابی که دارند، خودرو موردنظر خود را انتخاب نموده و از طریق این اپلیکیشن‌ها، مثل ترابرنت، اعلام بار خود را ثبت کنند.

اسباب کشی از یزد به تهران

همچنین رانندگان خودرو حمل کننده که در شهر یزد فعالیت می‌کنند، می‌توانند با مشاهده اعلام بار‌های مربوط به اسباب کشی که در این شهر اعلام می شود، گزینه مناسب برای خود را انتخاب کرده و برای حمل آن‌ها اقدام کنند. رانندگان خودرو حمل کننده از راه های مختلفی می توانند از اعلام بارهای موجود، با خبر شوند. برای مثال رانندگان می‌‌توانند از طریق کانال‌های تلگرامی، یا استخدام در شرکت‌های باربری و یا ثبت نام در اپلیکیشن‌های اینترنتی فعال در زمینه حمل و نقل کالا، اعلام بار های موجود را مشاهده کرده و برای حمل بار از یزد به تهران و یا هر جای دیگر، اقدام کنند.

خودروهای مناسب حمل بار از یزد به تهران

درصورتی‌که شما  قصد حمل بار از یزد به تهران را دارید، طبیعتا باید به دنبال خودروهای مناسبی باشید که کار شما را راحت‌تر کنند. خودروهای متعددی در باربری‌ها وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا خیلی راحت کالای خود را از یزد به تهران ارسال کنید. بااین‌حال، شما نمی‌توانید از هر خودرویی برای ارسال کالاهای خود کمک بگیرید.

خودروهای مناسب حمل بار از یزد به تهران

مهم‌ترین فاکتوری که موقع حمل بار از یزد به تهران باید حتما مد نظر قرار دهید، این است که خودروهایی متناسب با بار خود انتخاب کنید. در این بخش، برخی از بهترین و رایج‌ترین خودروها برای باربری یزد به تهران را معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید بسته به شرایط کالا و هزینه خودتان، از آنها کمک بگیرید.

  • نیسان و وانت: شما می‌توانید از نیسان و وانت برای حمل کالاهای کوچک و خرده بار استفاده کنید. باربری یزد به تهران نیسان به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر ارسال خرده بار خود، هزینه خیلی کم‌تری هم برای ارسال کالای خود بپردازید.
  • خاور: یکی دیگر از خودروهای کاملا مناسب برای حمل بار از یزد به تهران که برای اسباب و اثاثیه منزل کاربرد زیادی دارد، خاور است.
  • تک: درصورتی‌که بار شما در خاور جا نشود، می‌توانید از تک برای باربری یزد به تهران استفاده کنید. تک‌ها برای حمل انواع بارهای مختلف مانند اسباب و اثاثیه منزل، مصالح ساختمانی و یا مواد غذایی مناسب هستند.
  • جفت: بسیاری از شرکت‌های مختلف که قصد حمل بار از یزد به تهران را دارند، از خودروی باربری جفت برای حمل کالا کمک می‌گیرند. همان‌طورکه انتظار می‌رود، خودروهای باربری جفت حجم و وزن زیادی را در خود جای می‌دهند و طبیعتا باید هزینه زیادی هم برای باربری آنها بپردازید.
  • تریلی: در نهایت، آخرین خودروی باربری که در حمل بار از یزد به تهران می‌تواند برای بارهای خیلی بزرگ و حجیم کاربردی باشد، تریلی است.
انواع خودرو مناسب حمل بار از یزد به تهران

نکته بسیار مهمی که در حمل بار و باربری یزد به تهران باید بدانید، این است که شما می‌توانید هر یک از خودروهای بالا را به صورت روباز، مسقف و یا حتی کمپرسی دریافت کنید. همه این موارد به بار شما بستگی دارند. به عنوان مثال، اگر بخواهید اسباب و اثاثیه منزل را به تهران ارسال کنید، بهتر است حتما از خودروهای باری مسقف کمک بگیرید.

این در حالی است که برای ارسال مصالح ساختمانی، می‌توانید از خودروهای باربری روباز و یا حتی کمپرسی استفاده کنید. گاهی مواقع، این امکان وجود دارد که شما بخواهید مواد غذایی را از یزد به تهران ارسال کنید که در این شرایط، باید یکی از خودروهای باری بالا را به صورت یخچال‌دار پیدا کنید تا مواد غذایی در طول مسیر فاسد نشوند.

هزینه حمل بار از یزد به تهران چقدر است؟

هزینه حمل بار از یزد به تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. همان‌طور که گفتیم، شهر یزد، علاوه بر این که پتانسیل بالایی در اسباب کشی از سمت یزد به تهران را دارد، به دلیل وجود منابع فراوان، نیاز زیادی به راننده انواع خودرو حمل کننده برای ارسال سنگ و کاشی، مصالح و … به تهران دارد. اما هزینه‌ای که برای این کار برآورد می‌شود، به موارد مختلفی بستگی دارد.

هزینه حمل بار از یزد به تهران

اولین موردی که تأثیر مستقیم بر روی هزینه حمل بار از یزد به تهران دارد، این است که چه میزان باری قرار است حمل شود و همچنین این میزان بار، توسط چه وسیله‌ی حمل و نقلی باید جابه‌جا شود. طبیعتاً، جابه‌جایی بار با نیسان، هزینه کمتری نسبت به جابه‌جایی بار با خاور دارد و همچنین کامیون هزینه بیشتری نسبت به خاور و تریلی هزینه بیشتری نسبت به کامیون دارد. در مقاله اعلام بار خاور اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت باربری یزد به تهران تأثیر می‌گذارد. بیمه است. دریافت بارنامه، که با دریافت آن بار موردنظر بیمه هم می شود، برای صاحب کالا ایجاد هزینه میکند. اما هزینه‌ای که صرف آن می‌شود، کاملاً منطقی بوده و اصلاً نباید برای صرفه‌جویی در هزینه، از بیمه و یا صدور بارنامه گذشت. چرا که اهمیت بارنامه، در یک حمل استاندارد، زیاد است.

حساسیت بار نیز می‌تواند در هزینه حمل بار از یزد به تهران تأثیرگذار باشد. طبیعتاً، هر چه ارزش بار بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای حمل آن باید پرداخت کرد.

طبق این گفته‌ها، نمی‌توان عدد دقیقی را به هزینه حمل بار از یزد به تهران نسبت داد. اما می‌توان از طرق مختلف، مثل سایت ترابرنت، برای استعلام قیمت حمل بار اقدام کرد.

باربری یزد به تهران به کمک ترابرنت

ترابرنت، بستری را مهیا می‌کند تا راننده خودرو حمل کننده و صاحب بار، بتوانند با توجه به موقعیت مکانی که نسبت به یکدیگر دارند، با هم ارتباط گرفته و در به‌صرفه‌ترین حالت ممکن برای راننده و صاحب بار، برای جابه‌جایی بار اقدام کنند. صاحبان بار، می‌توانند با ثبت مشخصات بار خود، محدوده قیمتی که برای حمل بار از یزد به تهران وجود دارد مطلع شوند. همچنین رانندگان با مشاهده اعلام بارهایی که در این زمینه به وجود می‌آید، می‌توانند از حدود قیمتی که برای باربری یزد به تهران وجود دارد مطلع شوند. تیم پشتیبانی ترابرنت نیز در این زمینه در کنار شما خواهد بود.

ترابرنت برای مشتریان، صاحبان بار و شرکت‌های باربری

با ترابرنت، می‌توانید از خدمات حمل بار از تهران به یزد بهره‌مند شوید. به این صورت که اپلیکیشن ترابرنت را برای خود نصب می‌کنید و تنها با لمس چند گزینه، به رانندگانی که در این اپلیکیشن ثبت اطلاعات کرده‌اند اعلام بار می‌کنید. با این کار، راننده‌ای که نزدیک‌ترین شرایط به شما را داشته باشد، برای حمل این بار با شما تماس میگیرد. صاحبان بار، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت ترابرنت در صفحه ثبت اعلام بار میزان بار، مبدأ و مقصد، نوع خودرویی که قصد دارند به کار بگیرند و هزینه‌ای که برای این جابه جایی در نظر دارند را وارد نموده و منتظر باشند تا در نزدیک‌ترین زمان، راننده‌ای که این شرایط را می‌پذیرد با آن‌ها تماس حاصل نماید.

ترابرنت برای رانندگان خودرو حمل کننده

ترابرنت، بستری را برای رانندگان خودرو باربر فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند مناسب‌ترین گزینه برای حمل بار را پیدا کنند. از این اپلیکیشن می‌توان در تمام نقاط ایران بهره‌مند شد. صاحبان خودروهای باربری، می‌توانند با نصب اپ ترابرنت، از اعلام بارهایی که در نزدیک موقعیت مکانی آن‌ها ثبت شده مطلع شوند و امکان این را داشته باشند تا در هر زمان، اعلام بار دلخواه خود را پیدا کنند. این موضوع، در مورد حمل بارهایی که مبدأ آن‌ها معادن شهر یزد است نیز صدق می کند. چرا که درخواست‌های زیادی برای حمل بار از یزد به تهران در طول روز وجود دارد.

این اپلیکیشن، گزینه مناسبی برای انتخاب خودرو سبک یا سنگین برای اسباب کشی و حمل مصالح به تهران و هر جای دیگر ایران، به حساب می‌آید. همچنین عزیزانی که قصد دریافت بارنامه و بیمه کردن بار خود را دارند، می‌توانند از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب با تیم پشتیبانی ترابرنت به شماره ۰۲۱۹۱۰۷۱۰۷۱ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند تا واحد صدور بارنامه این تیم، شرایط بارنامه و بیمه را برای آن‌ها فراهم کنند.

سخن پایانی

درخواست‌های زیادی برای باربری یزد به تهران وجود دارد. چرا که در کنار نیاز شهر یزد به خودرو حمل کننده برای اسباب کشی، معادن زیادی نیز وجود دارد که باعث افزایش تعداد اعلام بارها می شود. رانندگان عزیز، می‌توانند با ثبت نام در اپلیکیشن ترابرنت، از اعلام بارهایی که در این شهر صورت می‌گیرد، مطلع شده و بهترین گزینه‌ که نزدیک‌ترین شرایط به آن‌ها را داشت، انتخاب کنند.

همچنین در مورد هزینه حمل بار از یزد به تهران با توجه به متغیرهای زیادی که در این زمینه وجود دارد، نمی‌توان عدد دقیقی را تخمین زد. اما امکان استعلام قیمت برای حمل بار از یزد به تهران نیز در سایت ترابرنت وجود دارد.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در راستای حمل بار از یزد به تهران در اختیار شما قرار داده باشیم. همچنین درصورتی‌که سؤالی در این زمینه برای شما بدون پاسخ باقی مانده بود، در قسمت نظرها آن را برای ما به ثبت برسانید.

سوالات متداول

بهترین روش باربری یزد به تهران چیست؟

روش های زیادی برای اینکار وجود دارد. از روش های سنتی و مراجعه حضوری به شرکت های باربری گرفته تا استفاده از اپلیکیشن های آنلاین. برای حمل بار از یزد به تهران ما به شما اپلیکیشن ترابرنت را معرفی می کنیم که می توانید با خیال راحت بار خود را با آن ارسال کنید.

هزینه حمل بار از یزد به تهران چگونه محاسبه می شود؟

هزینه حمل بار از یزد به تهران به عواملی همچون وزن بار، فاصله مبدا و مقصد و … بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به صفحه محاسبه کرایه باربری و با ثبت اطلاعات بار و و مبدا و مقصد این هزینه را برآورد کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.