آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار تبریز / استعلام قیمت و ثبت درخواست 1402

معرفی بهترین روش حمل بار تبریز با قیمت مناسب

ترابرنت جهت ارائه خدمات در زمینه حمل بار تبریز، حمل اثاثیه منزل تبریز، حمل مبلمان و … در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملا آنلاین با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت پلتفرمی را گردهم آورده است که شما عزیزان می‌تواند با استفاده از این پلتفرم به راحتی اقدام به کرایه وانت، نیسان، کامیون تک و جفت و… کنید.

حمل بار تبریز / استعلام قیمت و ثبت درخواست 1402

ترابرنت یکی از بزرگترین سامانه‌های اینترنتی حمل بار در کشور است؛ که با بهره‌گیری از بهترین خدمات و با کیفیت‌ترین امکانات قادر به ارائه خدمات در زمینه حمل بار تبریز در سال 1402 می‌باشد؛ شما عزیزان می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملا آنلاین اقدام به استعلام قیمت و همچنین ثبت درخواست کنید.

راهنمای ثبت سفارش حمل بار تبریز در ترابرنت

شما عزیزان می‌توانید به راحتی با استفاده از اپلیکیشن صاحبان کالا ترابرنت اقدام به ثبت سفارش حمل بار تبریز کنید.

جهت ثبت سفارش حمل بار تبریز از طریق اپلیکیشن ترابرنت تنها چهار قدم کافی است:

  1. دانلود اپلیکیشن صاحبان کالا ترابرنت
  2. ثبت نام
  3. کلیک بر روی گزینه “اعلام بار کنید” و ثبت اطلاعات
  4. کلیک بر روی “گزینه تایید و ارسال اعلام بار”

(جهت دانلود اپلیکیشن صاحبان کالا ترابرنت بر روی لینک زیر کلیک کنید)

راهنمای ثبت نام رانندگان حمل بار تبریز در ترابرنت

همچنین ترابرنت جهت تسهیل در کار رانندگان پلتفرمی را گردهم آورده است که رانندگان عزیز می‌توانند با ثبت نام در این اپلیکیشن اعلام بارهای تبریز و شهرهای دیگر را دریافت کنند؛ جهت ثبت نام در اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت رانندگان مراحل زیر را طی کنید:

  1. نصب اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت رانندگان
  2. ثبت نام
  3. درج اطلاعات خودرو
  4. کلیک بر روی گزینه “اطراف من”
  5. مشاهده درخواست بارهای اطراف

(جهت دانلود اپلیکیشن اعلام بار رانندگان بر روی لینک زیر کلیک کنید)

خدمات حمل بار تبریز چیست؟

افرادی که قصد دارند کالاهای خود را به شهر تبریز ارسال کنند، باید از باربری‌های قابل‌اعتماد و معتبر کمک بگیرند. زیرا اگر باربری مورد نظر شما تخصص و تجربه کافی نداشته باشد، این احتمال وجود دارد که خسارت‌های مالی زیادی برای شما ایجاد شود. از این رو، بهتر است از قبل درباره باربری مورد نظر خود به طور کامل تحقیق کرده باشید و شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر نیروی کاربلد و ماهر، کاملاً قابل اطمینان باشد.

خدمات حمل بار تبریز

باربری‌های مختلف حمل بار تبریز، خدمات مختلفی را در اختیار صاحبان کالا قرار می‌دهند. از این رو، شاید برخی از باربری‌ها خدمات بیشتر و برخی دیگر خدمات کمتری داشته باشند. ما در این قسمت، برخی از رایج‌ترین خدمات ارائه شده توسط باربری تبریز را به شما معرفی می‌کنیم. بهتر است شرکتی را برای حمل بار تبریز انتخاب کنید که بیشترین خدمات را ارائه دهد.

  • تضمین ارسال کالا به صورت صحیح و سالم به تبریز
  • خدمات بسته‌بندی کالا
  • ارسال لوازم منزل به تبریز
  • استفاده از نیروی کار ماهر و مجرب
  • حمل انواع کالاهای بزرگ و حجیم به تبریز
  • استفاده از لوازم بسته‌بندی حرفه‌ای به منظور محافظت از کالا در طول مسیر در شرایط خاص
  • ارائه انواع کامیون‌ها و خودروهای باربری متنوع
آشنایی با شهر تبریز

انواع وسیله نقلیه برای حمل بار تبریز

انتخاب یک وسیله نقلیه مناسب برای حمل بار تبریز می‌تواند هم به سالم رسیدن کالا به مقصد و هم در کاهش هزینه‌ها کمک کند. برای این کار می‌توان از انواع وسایل نقلیه ای چون نیسان، خاور، کامیون، تریلی استفاده کرد.

از نظر وزنی اگر بار ارسالی شما کمتر از 2 تن وزن دارد، بهتر است برای این جابه‌جایی از نیسان استفاده کنید. از نظر ابعاد نیز باتوجه‌به ابعاد نیسان باید بار حداکثر طولی تا 2.2 متر و عرضی تا 1.6 متر داشته باشد. همچنین ارتفاع بار حداکثر می‌تواند تا 1.2 متر باشد. البته کمی بیشتر از این ارتفاع نیز بارگیری امکان‌پذیر است؛ اما اگر می‌خواهید برای حمل بار، خیالی کاملاً آسوده داشته باشید توصیه ما به شما برای این بارها استفاده از وسایل نقلیه‌ای با ظرفیت بیشتر است.

انواع وسیله نقلیه برای حمل بار تبریز

اگر بار ارسالی شما بین 2 تا 6 تن باشد بهتر است برای ارسال این نوع بارها به تبریز از خاور استفاده کنید. خاور یک وسیله باربری نیمه سنگین محسوب می‌شود و اغلب برای حمل اثاثیه منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. خاورها به دو دسته مسقف و روباز تقسیم بندی می‌شوند که برای اسباب کشی منزل معمولاً از خاورهای مسقف استفاده می‌شود. با انتخاب خاور برای جا‌به‌جایی بار، دست شما برای ابعاد بار کمی باز‌تر است و می‌توانید بارهایی که تا 5.9 متر طول و 2.2 متر عرض و تا 1.4 ارتفاع دارند را جابه‌جا کنید.

اگر بار ارسالی شما سنگین است، می‌توانید بارهای تا حدوداً 16 تن را به وسیله انواع کامیون‌ ارسال کنید (شش چرخ‌ها تا 10 تن و ده چرخ‌ها تا 16 تن). باتوجه‌به موقعیت شهر تبریز و مسیرهای کوهستانی سرد، انتخاب کامیون به دلیل اینکه قابلیت حرکت در بیشتر شرایط آب و هوایی و حتی مسیرهای سخت را دارد می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

اگر قصد حمل بار تبریز فوق سنگین را دارید می‌توانید برای این کار از تریلی استفاده کنید. تریلی ها یا همان ۱۸ چرخ ها انواع مختلفی دارند که انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تریلی کفی، تریلی بغل دار، تریلی چادری و تریلی کمرشکن اشاره کرد. تریلی‌ها توانایی حمل بار تا 24 تن را دارند؛ اما باتوجه‌به انواع کشنده هرکدام برای حمل بارهای خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند.

در مقاله حمل بار به اصفهان می‌توانید با رو‌ش‌های حمل بار به این شهر آشنا شوید.

هزینه ارسال بار به تبریز چقدر است؟

موارد زیادی چون مسافت و وزن بار و نوع ماشین بارگیری، می‌تواند در ارسال بار به تبریز در قیمت تمام شده تأثیرگذار باشد، همچنین در کنار این موارد به بیمه‌شدن یا نشدن بار مورد نظر نیز باید توجه کرد.  باتوجه‌به مسیرهای پرخطر و کوهستانی منتهی به این شهر بیمه کردن بار، امری مهم به‌حساب می‌آید. حال منظور از هزینه بیمه برای ارسال بار به تبریز چیست؟

هزینه ارسال بار به تبریز چقدر است

بیمه باربری بیمه‌ای است که بیمه‌گر متعهد می‌شود که در حین حمل کالا، در قبال دریافت حق بیمه در صورت وقوع خسارت برای کالا، هزینه های مربوط به آن را جبران کند. این خسارات میتواند شامل هر گونه خطر برای کالا، مفقودی و یا آسیب‌دیدگی آن باشد. ضمناً در بعضی از موارد خسارت وارده به اشخاص ثالث توسط این بیمه جبران می‌شود. بنابراین باتوجه‌به این تعاریف برای مسیرهایی همانند مسیرهای منتهی به تبریز، بیمه امری ضروری به نظر می‌رسد.

در مقاله حمل بار به مشهد اطلاعات لازم برای حمل بار کالا به مشهد را می‌توانید کسب کنید.

ارسال خرده بار از تهران به تبریز

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تبریز به عنوان سومین شهر بزرگ در سراسر ایران شناخته می‌شود که بعد از تهران و مشهد، اهمیت خیلی زیادی دارد. ازآنجاکه تبریز یکی از شهرهای مرزی است، شاید خیلی از افراد بخواهند خرده‌بار‌های مختلفی را به این شهر بفرستند و یا حتی کالاهای کوچکی را از تبریز خریداری و به تهران ارسال کنند. در این شرایط، باربری‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

ارسال خرده بار از تهران به تبریز

یکی از بهترین سامانه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا ارسال خرده بار از تهران به تبریز را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید، سامانه آنلاین ترابرنت است. با استفاده از این سامانه، شما می‌توانید خیلی راحت خودروی متناسب با بار خود را انتخاب نمایید.

سخن پایانی

برای حمل بار تبریز ابتدا باید باتوجه‌به تخمین حدودی از وزن بار خود و در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی یک وسیله نقلیه مناسب برای این جابه جایی بار انتخاب کنید. همچنین برای این کار می‌توانید با استفاده از راهنمایی کارشناسان پشتیبانی ترابرنت انتخاب خود را انجام دهید. پس از انتخاب وسیله نقلیه موردنظر می توانید بار خود را در اپلیکیشن و یا سایت ترابرنت که بزرگ‌ترین سامانه اینترنتی حمل بار است اعلام کنید تا هزاران راننده اعلام بار شما را دیده و در صورت امکان حمل بار، جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

ترابرنت علاوه بر فراهم نمودن موقعیتی مناسب برای پیدا کردن خودرو مناسب برای صاحبان کالا امکان ثبت نام برای رانندگان خودرو را نیز فراهم نموده است که این امکان را به رانندگان می‌دهد در هر زمان و در هر مکانی، بار دلخواه خود را پیدا کنند.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در رابطه با حمل بار تبریز در اختیار شما قرار داده باشیم. همچنین درصورتی‌که سؤالی در این زمینه برای شما بدون پاسخ باقی مانده بود، در قسمت نظرها آن را برای ما به ثبت برسانید.

سوالات متداول

بهترین باربری تبریز کدام است؟

بهترین روش برای حمل بار تبریز استفاده از روش های آنلاین است که ما به شما استفاده از اپلیکیشن ترابرنت را معرفی می کنیم.

چه خودروهایی برای حمل بار تبریز مناسب است؟

توع خودرو نسبت به بار ارسالی شما متفاوت است. انتخاب یک وسیله نقلیه مناسب برای حمل بار در سالم رسیدن کالا و کاهش هزینه‌ها تاثیر دارد. می‌توانید از انواع وسایل نقلیه مثل نیسان، خاور، کامیون، تریلی استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.