سامانه اعلام بار ترابرنت

این سامانه اعلام بار، یک پل ارتباطی بین افرادی که اعلام بار دارند و صاحبان خودرو حمل بار فراهم می‌کند.هر جای ایران که هستید، برای حمل بار به نقاط مختلف ایران از ترابرنت استفاده کنید.

ترابرنت، یک سامانه اعلام بار سریع و امن برای رانندگان و صاحبان بار به صورت اعلام بار لحظه ای است که با آن می‌توانید در هر جای ایران که باشید، برای اعلام بار اقدام کنید.

تنوع اعلام بار در ترابرنت

رانندگان می توانند اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت را نصب کرده تا در هر زمان و هر مکان، انواع اعلام بارها را مشاهده و اعلام بار دلخواه خود را انتخاب کنند.

مشاهده نزدیکترین اعلام بار

ترابرنت با توجه به موقعیت مکانی رانندگان، نزدیک ترین اعلام بار های لحظه ای را به وسیله اعلان تلفن همراه به آنها نشان می دهد.

ترابرنت برای صاحبان بار

هر جای ایران باشید

مـا کنارتونیم

اعلام بار سراسری

تنها با لمس چند گزینه، اعلام بار خود را به راننده‌ای که نزدیک‌ترین موقعیت مکانی به شما دارد پیشنهاد دهید و در صورت توافق، بار خود را برای حمل به او بسپارید.

تماس مستقیم با راننده

برای استفاده از سامانه اعلام بار ترابرنت می‌توانید اپلیکیشن صاحبان کالا را نصب کرده و بدون واسطه با نزدیکترین راننده‌ای که شرایط بارگیری بار شما را دارد در تماس باشید.

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.