آنچه در این مقاله می‌خوانید

آخرین نوشته ها

راهنمای اعلام بار نیسان تهران و شهرستان‌ها

راهنمای اعلام بار نیسان تهران و شهرستان‌ها

اعلام بار نیسان از چه طریقی باید انجام شود؟ شاید برای شما پیش آمده باشد که برای حمل و نقل بار خود، به ماشین سنگین و یا سبک احتیاج پیدا کنید. اما برای این که چگونه باید این بار را به یک شخص مطمئن بسپارید، راه مناسبی سراغ نداشته باشید.

معمولا در چنین شرایطی با آشنایان خود تماس حاصل کرده و از آن‌ها در این مورد که آیا آن‌ها ماشین حمل بار سراغ دارند یا خیر، سوال می‌کنید. با این کار، ممکن است واسطه‌هایی را در این مسیر ایجاد کنید که علاوه بر کاهش سرعت کار، هزینه شما را نیز افزایش دهند.

بهترین راهی که ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم، استفاده از یک سازمان یا سامانه مطمئن برای پیدا کردن راننده معتبر با قیمت مناسب است. در ادامه، در رابطه با اینکه چگونه یک شرکت مطمئن در این زمینه را انتخاب کنید، برای بار خود چه ماشینی را در نظر بگیرید و چه میزان هزینه را برای آن مد نظر داشته باشید، صحبت خواهیم کرد.

اما اکنون، هدف اصلی این مقاله اعلام بار نیسان و بررسی این خودرو است. پس با ما همراه باشید.

چرا نیسان؟

اولین سوالی که پیش می‌آید این است که ما برای حمل و نقل بار خود، چه خودرویی را انتخاب کنیم؟ در واقع، این مسئله به پارامترهای زیادی بستگی دارد. اول این که باید در نظر داشته باشید که آیا نیسان، پتانسیل حجم بار شما را دارد یا خیر. همچنین باید به این نکته توجه داشت که ماشین سنگین، علاوه بر قیمت بالاتر، یک سری محدودیت‌هایی را همراه خودش دارد که باعث می‌شود در برخی شرایط، نتوان روی آن حساب کرد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های حمل بار با نیسان می‌پردازیم.

اگر قصد گرفتن بارنامه دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله صدور بارنامه الکترونیکی را مطالعه نمایید.

ویژگی‌های حمل بار با نیسان چیست؟

ویژگی‌های حمل بار با نیسان چیست؟

1. وزن و حجم بار

نیسان، تا 2 تن وزن را می‌تواند حمل کند. بنابراین، اگر وزن بار شما بیش از این مقدار است، باید به فکر خودرو بزرگتر و یا به فکر چند نیسان باشید. حجم باری که قصد دارید آن را جا به جا کنید نیز در انتخاب شما موثر خواهد بود. گاهی اوقات، بار وزن زیادی ندارد اما حجم زیادی را اشغال می‌کند، به شکلی که اگر ماشین مناسب را برای بار خود انتخاب نکنید، ممکن است خطراتی به وجود بیاید که در این شرایط پیشنهاد می‌شود از ماشین سنگین برای حمل بار خود استفاده نمایید. گر تمایل دارید درباره حمل خاور اطلاعات بیشتری داشته باشید مقاله حمل بار خاور را مطالعه کنید.

2. هزینه حمل بار نیسان

مسئله بعدی، هزینه‌های این ماشین است. اگر بخواهیم به شکل منطقی و اقتصادی به این قضیه نگاه کنیم، قیمت نیسان احتمالا بیشتر از وانت بار و کمتر از خاور و ماشین‌های سنگین خواهد بود. بنابراین، در صورتی که امکان استفاده از نیسان و یا خاور برای شما فراهم باشد، از نظر اقتصادی بهتر است که برای اعلام بار نیسان اقدام نمایید.

3. محدودیت‌های ماشین سنگین

از آن جایی که ماشین‌های سنگین مثل خاور، یک سری محدودیت‌هایی دارند، ممکن است گاها مجبور باشید برای اعلام بار نیسان اقدام کنید. از جمله محدودیت‌هایی که برای ماشین‌های سنگین وجود دارد، عبور از محل‌هایی است که تردد خودرو سنگین ممکن نیست یا عبور از کوچه پس کوچه‌هایی که امکان تردد کامیون را نداشته باشد. طبیعی است که اگر قرار باشد مقصد تحویل و یا ترخیص بار در کوچه پس کوچه‌های تنگ شهر باشد، امکان این که بتوان در این محل‌ها بارگیری کرد وجود ندارد. به همین دلیل، در چنین مواردی پیشنهاد می‌شود از نیسان به عنوان حامل بار استفاده شود.

4. حمل خرده بار

در برخی موارد شما می‌خواهید خرده بار را جا به جا کنید. در این شرایط بهترین گزینه برای شما نیسان است؛ چرا که هزینه آن تا حد زیادی کمتر از سایر خودرو‌های باربر خواهد بود.

البته برای خرده بار‌هایی که حجم آن‌ها خیلی کمتر از پتانسیل نیسان است، پیشنهاد ما وانت بار است. چرا که وانت بار هم هزینه کمتری دارد و هم عبور و مرور آن ساده‌تر است. اما برای خرده بارهای حجیم که وانت بار قادر به حمل آن نیست، نیسان بهترین پیشنهادی است که می‌توانیم به شما بدهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وانت به مقاله حمل بار با وانت مراجعه کنید.

مزایای اعلام بار با نیسان چیست؟

قبل از این که بخواهید برای اعلام بار نیسان اقدام کنید، قصد داریم تا شما را با تعدادی از مزایای نیسان آشنا کنیم:

مزایای نیسان چیست
  • امکان حمل خرده‌بار به هر جای شهر
  • دسترسی داشتن به مکان‌های تنگ و غیر مجاز برای ماشین‌های سنگین
  • امکان حمل بارهایی که حساسیت زیادی دارند
  • هزینه کمتر نسبت به ماشین سنگین
  • صرفه جویی در وقت و انرژی
  • راحتی رزرو ماشین و حمل ساده‌تر و سریع‌تر

تمامی این موارد، می‌تواند عاملی باشد که شما برای حمل بار خود از نیسان استفاده کنید.

هزینه حمل بار با نیسان چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های حمل بار، هزینه‌ آن می‌باشد. عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند در هزینه حمل بار تاثیر بگذارد که بهتر است قبل از اعلام بار نیسان به آن‌ها توجه داشته باشید. قطعا فاصله‌ی مبدا تا مقصد هر چه بیشتر باشد هزینه حمل بار نیز بیشتر خواهد بود. همچنین کیفیت مسیر حمل در هزینه حمل و نقل موثر است. به این شکل که اگر مسیر کم ترافیک باشد، شامل هزینه کمتری نسبت به یک مسیر شلوغ می‌شود. از دیگر موارد موثر در بحث قیمت مدت زمانی است که نیسان باید توقف کند. بدیهی است که اگر تعداد توقف‌ها و یا زمان بارگیری بیشتر از حد معمول باشد، هزینه حمل بار بیشتر خواهد بود.

هزینه حمل بار با نیسان چقدر است؟

علاوه بر تمامی این موارد، میزان حجم بار و وزن خالصی که بار شما دارد نیز در قیمت حمل آن موثر است و هر چه بار سبک‌تر باشد، هزینه کمتری شامل حال شما خواهد شد.

 یکی از مهمترین بخش‌هایی که کمتر کسی به آن می‌پردازد بحث بیمه بار است. شما باید این احتمال را بدهید که در حین حمل بار ممکن است اتفاقات پیش بینی نشده‌ای رخ بدهد و شاید بار شما در این حین آسیب ببیند. یکی از عوامل موثر در قیمت نیز بحث بیمه است.

به همین دلایل بدیهی است که قیمت ثابتی برای حمل بار وجود ندارد. این مسئله موجب می‌شود که گاها صاحبان بار هزینه بیشتری نسبت به آنچه باید بپردازند، پرداخت کنند.

آیا می‌توان در مسیرهای بین شهری از نیسان استفاده کرد؟

در این که نیسان یکی از مناسب‌ترین خودروهای حمل بار درون شهری به حساب می‌آید شکی نیست. اما آیا می‌توان برای حمل بار برون شهری هم از اعلام بار نیسان بهره‌مند شد؟ این موضوع بستگی به شرایط دارد. گاهی بار شما حساسیت زیادی ندارد و شما هدفتان از حمل بار، فقط رسیدن بار به مقصد است. مثل زمانی که بخواهید مصالح ساختمانی، اسناد و مدارک، فرآورده‌های گوشتی و … را جابه‌جا کنید. اما درصورتی‌که بخواهید از نیسان برای حمل اسباب منزل برای جابه‌جایی بین شهری استفاده کنید، باید کمی بیشتر راجع به آن فکر کنید.

آیا می‌توان در مسیرهای بین شهری از نیسان استفاده کرد؟

ازآنجایی‌که نیسان، خیلی از اقلام ضربه‌گیر و کمک‌فنر‌های مناسب جهت حمل بار بهره‌مند نیست، بهتر است برای بارهای خیلی حساس، به‌خصوص در حمل‌ بارهای بین شهری از خاور استفاده شود. هرچند که برای بارهایی که حساسیت زیادی ندارند، نیسان گزینه‌ای مناسب، حتی برای مسیرهای بین شهری به حساب می‌آید. البته به این شرط که راننده‌ای که این وظیفه را عهده‌دار می‌شود، تجربه کافی را در این کار به دست آورده باشد و همچنین مسیر‌های مناسب برای رسیدن به مقصد را بلد باشد.

از آنجایی در مسیرهای بین شهری، خطر بیشتری بار موردنظر را تهدید می‌کند، بهتر است در این شکل حمل بار، حتماً بار را بیمه کنید تا از خسارات احتمالی که ممکن است برای آن به وجود بیاید، در امان باشید.

مشاور حمل بار

قبل از اعلام بار نیسان تهران و سایر شهرها می‌توانید از شرکت‌های فعال در زمینه حمل بار مشاوره بگیرید. شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، تجربه‌ی بالایی در این زمینه دارند و می‌توانند شما را در انتخاب بهترین مسیر راهنمایی کنند. این شرکت‌ها در کنار حمل بار، برنامه ریزی جامعی را برای زمان، سرمایه، سلامت بار، بیمه و … در نظر می‌گیرند.

با این کار، می‌توانید از ایمنی بار و تضمین قیمت اطمینان حاصل کنید. حال این که چه سازمان و شرکتی را برای این کار در نظر بگیرید، بستگی به شخص خود شما دارد.

اعلام بار نیسان با ترابرنت

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه حمل بار با نیسان خدمات شایسته‌ای ارائه می‌دهد کمپانی ترابرنت می‌باشد. شما می‌توانید با اعلام بار سراسری نیسان با راننده‌ مورد نظر ارتباط گرفته و بار خود را به مقصد برسانید.

همچنین کسانی که دارای خودرو حمل بار هستند، می‌توانند در اپلیکیشن اعلام بار نیسان رانندگان ترابرنت ثبت نام کنند و گاها پس از انجام احراز هویت، با صاحبان بار ارتباط بگیرند و حمل بار آن‌ها را عهده‌دار شوند.

این شرکت، ارائه دهنده انواع نیسان است؛ از جمله نیسان چادر دار برای بار‌های حساس یا مواقعی که احتمال بارش باران وجود داشته باشد و نیسان یخچال دار برای بار‌هایی که دارای مواد فاسد شدنی هستند. به این معنی که با توجه به نوع بار، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این شرکت، بستر امنی را برای اعلام بار سراسری نیسان برای شما فراهم می‌کند؛ شما در هر شهر و استانی که باشید، می‌توانید از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید.

برای استفاده از خدمات شرکت ترابرنت، می‌توانید اپلیکیشن تحت وب ترابرنت را نصب کرده و به راحتی اعلام بار نیسان را انجام دهید. بعد از ورود به اپلیکیشن به قسمت “اعلام بار کنید” رفته و در آنجا نوع و وزن بار، مبدا و مقصد و نوع خودرو را برای حمل بار به ثبت برسانید و منتظر باشید تا در اسرع وقت راننده‌ای برای هماهنگی حمل بار با شما تماس بگیرد.

نحوه اعلام بار تلگرامی نیسان

یکی از راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید برای نیسان اعلام بار کنید این است که در گروه‌ها و یا کانال‌های تلگرامی اعلام بار نیسان عضو شوید. این گروه‌ها یا کانال‌ها شاید در نگاه اول مفید باشند اما اگر بخواهیم به مسائل امنیتی آن نگاه کنیم، باید پذیرفت که سازمان خاصی بر روی آن نظارت نداشته و امکان تخلف در آن وجود دارد.

نحوه اعلام بار تلگرامی نیسان

لازم به ذکر است که تعداد قابل توجهی از رانندگانی که عضو کانال‌های اعلام بار تلگرامی هستند، در ترابرنت ثبت نام کرده و از این برنامه استفاده می‌کنند.

چگونه برای نیسان بار پیدا کنیم؟

اگر شما هم راننده نیسان هستید و می‌خواهید بارهای بیشتری بگیرید، فقط کافی است که از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان استفاده کنید. بعد از دانلود و نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود، می‌توانید وارد برنامه شده و احراز هویت انجام دهید.

در آخر هم فقط باید منتظر بمانید تا بر اساس موقعیت جغرافیایی شما، اعلام بارهای نزدیک به محل مورد نظرتان برای شما نمایش داده شود. سپس می‌توانید بر اساس نرخ کرایه و فاصله بین مبدا تا مقصد، برای تایید و یا رد این اعلام بار تصمیم بگیرید. در صورتی‌که بخواهید این بار را به مقصد مورد نظر ببرید، می‌توانید به صورت مستقیم با صاحب کالا تماس بگیرید.

اعلام بار نیسان تهران

روزانه کالاهای بسیار زیادی در شهر تهران جابه‌جا می‌شوند که برای حمل بیشتر آن‌ها از نیسان استفاده می‌شود. ازاین‌رو، شما نیز می‌توانید با نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان، از حجم زیادی از این اعلام بارهای نیسان در منطقه تهران بهره‌مند شوید. بسته به شرایط مختلف، ممکن است برخی از این اعلام بارها در مناطق مختلف تهران باشند و برخی دیگر از تهران به شهرهای دیگر.

حرف آخر

شاید اعلام بار نیسان یکی از چالش‌هایی باشد که در هنگام اسباب کشی، حمل اثاثیه به دفتر جدید و … با آن رو به رو شوید. مزایای نیسان باعث شده تا خیلی افراد از آن استفاده نمایند. هزینه حمل بار نیسان وابستگی زیادی به عوامل بیرونی مثل مسیر، حجم بار و … دارد. همین موضوع باعث می‌شود که استعلام دقیقی از هزینه حمل بار در دسترس عموم نباشد.

 راهی که ما به شما عزیزان پیشنهاد دادیم استفاده از اپلیکیشن ترابرنت بود. با استفاده از سایت ترابرنت می‌توانید نوع بار، مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر برای حمل را انتخاب نموده و با توجه به نوع باری که دارید، نیسان چادردار، یخچال دار و یا … را در اختیار بگیرید.

سوالات متداول

اعلام بار نیسان تهران و سایر شهرستان ها از چه طریقی امکان پذیر است؟

یکی از روش‌های اعلام بار نیسان کمک گرفتن از شرکت‌های حمل بار است که به صورت سنتی فعالیت می‌کنند. اما آسان ترین روش در حال حاضر استفاده از اپلیکیشن است که ما به شما اپلیکیشن اعلام بار نیسان ترابرنت را پیشنهاد می‌کنیم.

مزایای استفاده از نیسان برای جابجایی بار چیست؟

از مزایای استفاده از نیسان در جابجایی، دسترسی آسان به کوچه ها و مسیرهای تنگ و باریک، امکان حمل خرده بار در سراسر شهر، قیمت به صرفه نسبت به ماشین سنگین و … است که در مقاله ذکر کردیم.

هزینه اعلام بار نیسان چقدر است؟

هزینه اعلام بار نیسان بسته به حجم بار ارسالی، مسافت بین مبدا و مقصد، بیمه بودن بار، توقف بار و … متفاوت است و قیمت ثابتی برای اعلام بار نیسان وجود ندارد.

3.8/5 - (11 امتیاز)

6 دیدگاه در “راهنمای اعلام بار نیسان تهران و شهرستان‌ها

  1. ناشناس گفت:

    باسلام

    من چطوری میتوانم ثبت نام کنم

    1. ابراهیم ناصری گفت:

      من ازتراب
      رنت راضیم

  2. اکبررسولزاده گفت:

    باسلام.بنده راننده نیسان هستم میخاستم بدونم آیاامکان ثبت نام رانندگان هم تواین سایت وجودداره؟

    1. ویراستار گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بله. برای رانندگان نیسان هم این امکان وجود داره
      لطفا اپلیکیشن رو از صفحه زیر نصب کنید
      https://taraabar.net/drivers/

    2. ناشناس گفت:

      منم راننده نیسان هستم بار شد خبر بده

      1. ویراستار گفت:

        سلام و وقت بخیر
        شما میتونید با نصب اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت بارهای مربوط به نیسان رو دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.